Avui comença el seu cami el meu primer bloc al que he batejat amb el nom “Fem Mates”, amb l´intenció  de complementar les meus classes i motivar als meus alumnes d´atenció a la diversitat de segon i tercer d´ESO de l´IES Campclar de Tarragona. Com ja va pensar  Plató si no practiquem alló que aprenem acabem per no saber-ho, per la qual cosa aquest bloc pretén ser sobretot un espai de pràctica, on els meus alumnes puguen trobar a més a més de les activitats que es proposen a classe, altres activitats de reforç i  tota mena de jocs matemàtics que podem trobar a la xarxa per tal de fer mates, donat  que des de sempre ha estat  i estarà  l´única manera d´aprendre les matemàtiques. Però aquest espai pretén ser també un lloc de comunicació, d´intercanvi, i de seguiment de l´activitat acadèmica a l´aula i del progrés individual de cada alumne. En aquest sentit cada alumne i els seus pares podran seguir el seus avanços en l´assignatura per mitjà de la informació que periòdicament i convenientment protegida aniré penjant al bloc. Finalment també tindran el seu espai al bloc aquelles noticies que tot i no ser de contingut estrictament matemàtic puguen no obstant ser d´interés per als meus alumnes. Esperem que totes aquestes bones intencions s´acaben  complint i que aquest bloc d´aula puga contribuir positivament a que els alumnes puguen superar la matèria  amb èxit i sobretot que adquirisquen una de les  competències bàsiques  més important per al seu futur que no és altra que la d’ aprendre a aprendre.

Anuncis